Karta Usługi |
ZAMELDOWANIE NA POBYT STAŁY LUB POBYT CZASOWY DECYZJĄ ADMINISTRACYJNĄ |
Podstawa prawna |
1. Ustawa z dnia 24 września 2010r. o ewidencji ludności ( Dz. U. z 2021r., poz. 510 ze zm.). |
Komórka odpowiedzialna |
Referat Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
1.Alicja Wrońska-Sitarz – Z-ca Kier. USC 2.Halina Nowak - Inspektor Parter, pokój nr 7, tel 2271-333 wew.121, 2272-583 |
Sposób załatwienia sprawy |
Wydanie decyzji administracyjnej |
Wymagane dokumenty |
- podanie, wydanie decyzji |
Wymagane formularze i miejsce ich udostępnienia |
brak |
Opłaty |
10,00 zł za decyzję administracyjną |
Termin załatwienia sprawy |
- 1 miesiąc O każdym przypadku niezałatwienia sprawy w terminie, strona zostanie powiadomiona o tym wraz ze wskazaniem nowego terminu załatwienia sprawy. |
Tryb odwoławczy |
Odwołanie wnosi się do Wojewody Podkarpackiego za pośrednictwem Burmistrza Kolbuszowej w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji. |
Pozostałe Informacje |
Podanie o zameldowanie decyzją administracyjną, wnosi osoba zamieszkująca pod oznaczonym adresem, która nie może przedstawić potwierdzenia faktu jej zamieszkiwania w określonym lokalu, dokonanego przez właściciela, najemcę lokalu (brak tytułu prawnego do lokalu, lub odmowa potwierdzenia faktu zamieszkiwania w lokalu przez właściciela, najemcę mieszkania). Obowiązek informacyjny Informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w załączniku do sprawy i obowiązują od 25 maja 2018r. |
ZAŁĄCZNIKI: