Karta Usługi |
Zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych |
Podstawa prawna |
|
Komórka odpowiedzialna |
Referat Budownictwa i Planowania Przestrzennego |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Szczur Ewa - Specjalista |
Sposób załatwienia sprawy |
Zezwolenie na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych |
Wymagane dokumenty |
Pisemny wniosek, złożony przez przedsiębiorcę posiadającego zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych lub jednostkę Ochotniczej Straży Pożarnej, o wydanie zezwolenia na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych wraz z załącznikami:
Pisemna zgoda organizatora oraz właściciela lub zarządcy terenu na którym ma być zlokalizowany punkt sprzedaży napojów alkoholowych |
Wymagane formularze i miejsce ich udostępnienia |
Pliki do pobrania:
Formularze wniosków dostępne również w Biurze Obsługi Klienta lub w pok. 24 w Urzędzie Miejskim |
Opłaty |
Opłata za jednorazowe zezwolenia wnoszona jest na rachunek Gminy przed wydaniem zezwolenia w wysokości odpowiadającej 1/12 rocznej opłaty za poszczególne rodzaje zezwoleń i tak:
Opłaty można dokonać np. w kasie Urzędu w godzinach jego pracy lub na konto Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej. Opłata skarbowa: opłata za złożenie dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa – 17 zł. |
Termin załatwienia sprawy |
Nie później niż w ciągu 1 miesiąca. |
Tryb odwoławczy |
Odwołanie wnosi się w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Burmistrza Kolbuszowej. |
Pozostałe Informacje |
Zezwolenia wydaje się na okres do 2 dni. Wnioski o wydanie jednorazowych zezwoleń należy składać w terminie 14 dni przed planowaną imprezą. Jeżeli przedsiębiorca ubiega się o więcej niż jeden rodzaj zezwolenia np. na A i B, to na każdy rodzaj zezwolenia należy złożyć oddzielny wniosek. |
ZAŁĄCZNIKI: