Karta Usługi |
Zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych |
Podstawa prawna |
|
Komórka odpowiedzialna |
Referat Budownictwa i Planowania Przestrzennego |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Szczur Ewa - Specjalista |
Sposób załatwienia sprawy |
Zezwolenie na wyprzedaż napojów alkoholowych |
Wymagane dokumenty |
Wniosek o wydanie zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych wraz z następującymi załącznikami:
|
Wymagane formularze i miejsce ich udostępnienia |
Pliki do pobrania:
Formularze wniosków dostępne również w Biurze Obsługi Klienta lub w pok. 24 w Urzędzie Miejskim |
Opłaty |
Opłata za wydanie zezwolenia na wyprzedaż posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych, wynosi:
2,7% wartości sprzedaży zinwentaryzowanych napojów zawierających powyżej 18% zawartości alkoholu. |
Termin załatwienia sprawy |
Nie później niż w ciągu 1 miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu 2 miesięcy. |
Tryb odwoławczy |
Odwołanie wnosi się w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Burmistrza Kolbuszowej. |
Pozostałe Informacje |
Przedsiębiorca, który otrzymał zezwolenie na wyprzedaż posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu ważności zezwolenia. |
ZAŁĄCZNIKI: