Karta Usługi |
ULGA Z TYTUŁU NABYCIA GRUNTÓW |
Podstawa prawna |
|
Komórka odpowiedzialna |
Referat Podatków w Wydziale Finansów Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej. |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Justyna Mytych- inspektor, |
Sposób załatwienia sprawy |
Weryfikacja wniosku złożonego przez podatnika. Postepowanie podatkowe. Wydanie decyzji w sprawie udzielenia ulgi z tytułu nabycia gruntu. |
Wymagane dokumenty |
Podanie złożone przez podatnika o przyznanie ulgi wraz z wymaganymi dokumentami. |
Opłaty |
Nie pobiera się opłat. |
Termin załatwienia sprawy |
Nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia wniosku, a w sprawach wymagających przeprowadzenia dodatkowego postępowania wyjaśniającego w ciągu 2 miesięcy. |
Tryb odwoławczy |
Od decyzji przysługuje prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Kolbuszowej. Odwołanie należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego lub przesłać na adres tut. Urzędu. |
Pozostałe Informacje |
W razie nabycia gruntów od indywidualnych właścicieli gospodarstw rolnych nie stosuje się zwolnienia jeżeli nabywca jest małżonkiem, krewnym w linii prostej lub jego małżonkiem, pasierbem, zięciem lub synową sprzedawcy gruntów. |