Karta Usługi |
USTALANIE WYSOKOŚCI OPŁATY ZA USŁUGI WODNE ZA ZMNIEJSZENIE NATURALNEJ RETENCJI TERENOWEJ |
Podstawa prawna |
Art. 269 ust. 1 pkt 1, art. 272 ust. 8, art. 272 ust. 22-24, art. 552 ust. 2b pkt 2, art. 552 ust. 2j ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. 2021, poz. 624 ze zmianami) Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 22 grudnia 2017 r. w sprawie jednostkowych stawek opłat za usługi wodne (Dz.U.2021, poz. 736) |
Komórka odpowiedzialna |
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Kazimierz Kret – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pokój nr 2, tel. (17) 2271-333 wew. 340, 503, 504 |
Sposób załatwienia sprawy |
Informacja o wysokości opłaty za usługi wodne wraz ze sposobem naliczenia. Nieuiszczenie opłaty w terminie 14 dni od dnia doręczenia informacji - wydanie decyzji określającej wysokość opłaty stałej |
Wymagane dokumenty |
Oświadczenie podmiotu obowiązanego do ponoszenia opłaty za usługi wodne za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej:
|
Wymagane formularze i miejsce ich udostępnienia |
Oświadczenie podmiotu obowiązanego do ponoszenia opłaty za usługi wodne za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej - druk dostępny na stronie internetowej www.kolbuszowa.pl, w Biurze Obsługi Klienta lub w biurze referatu przy ul. Piłsudskiego 6/10 |
Opłaty |
Nie dotyczy |
Termin załatwienia sprawy |
W ciągu 30 dni, a w szczególnych przypadkach termin ten może zostać wydłużony. |
Tryb odwoławczy |
Reklamację należy złożyć do Zarządu Zlewni PGW Wody Polskie w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia otrzymania informacji. Złożenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku wniesienia opłaty. Reklamacja podlega rozpatrzeniu w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania |
Pozostałe Informacje |
Do wszystkich właścicieli nieruchomości informacja lub decyzja przesyłana jest pocztą |