Nabór wniosków w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest” na odbiór wyrobów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Kolbuszowa w 2022 roku.


„Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest”
„Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest” 
2022-02-01

Urząd Miejski w Kolbuszowej ogłasza nabór wniosków w ramach „Programu usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest” na odbiór wyrobów zawierających azbest od mieszkańców Gminy Kolbuszowa w 2022 roku.

Wnioski na odbiór azbestu należy składać w Urzędzie Miejskim w Kolbuszowej, na ul. Piekarskiej 15 (Referat Gospodarki Odpadami Komunalnymi) w terminie do 15 marca 2022 roku.

Uwaga !!! Wnioski złożone po 15 marca 2022 r. będą realizowane w przyszłym roku.

Uwaga !!! Odbiór z nieruchomości wyrobów zawierających azbest planowany jest na miesiąc wrzesień 2022.

Więcej informacji pod numerem 0-17 2272-222, 0-17 2271-333 wew. 425

Monitor Polski

Elektroniczny Dziennik Urzędowy

Dziennik ustaw

ePUAP

  • Data aktualizacji: 2024-11-22 13:37
  • |
  • Licznik odwiedzin: 15 432 033