POLITYKA JAKOŚCI URZĘDU MIEJSKIEGO W KOLBUSZOWEJ
Naczelnym celem Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej jest zapewnienie profesjonalnej i przyjaznej obsługi klientów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i aktami wewnętrznymi oraz stałe podnoszenie poziomu usług poprzez:
- Terminowe i dokładne załatwianie spraw w oparciu o przepisy prawa i obowiązujące procedury;
- Ciągłe doskonalenie kontaktu z klientem, zrozumienie jego potrzeb i oczekiwań;
- Ciągłą analizę i poprawę jakości usług;
- Stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników;
- Rzetelne wykonywanie zadań dla dobra społeczności lokalnej.
Cele te Urząd chce osiągnąć poprzez:
- Utrzymanie i doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015;
- Przestrzeganie obowiązujących procedur i przepisów określonych w ustawach, Regulaminie Organizacyjnym Urzędu i innych dokumentach wewnętrznych;
- Stałe monitorowanie jakości świadczonych usług i ich doskonalenie;
- Prowadzenie szkoleń pracowników.
Dla wdrożenia Polityki Jakości Kierownictwo Urzędu zapewnia odpowiednie zasoby, a realizację powierza pracownikom na wszystkich szczeblach organizacyjnych.
Kolbuszowa, 18 maja 2018 r.