Karta Usługi |
ZAMIANA GRUNTÓW |
Podstawa prawna |
1. Art. 15 ust. 1 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 ze zm.) |
Komórka odpowiedzialna |
Referat Rolnictwa i Gospodarki Gruntami |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Joanna Mycek- inspektor I piętro, pok. nr 14, tel. 17 2271333 wew. 234 |
Sposób załatwienia sprawy |
Umowa zamiany zawarta w formie aktu notarialnego. |
Wymagane dokumenty |
|
Wymagane formularze i miejsce ich udostępnienia |
Wzór wniosku udostępniony na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej www.kolbuszowa.pl lub w tut. Urzędzie pok. 6 (Biuro obsługi klienta, parter) |
Opłaty |
Nie pobiera się opłat |
Termin załatwienia sprawy |
W ciągu dwóch miesięcy od wyrażenia zgody na zamianę przez właściwy organ |
Tryb odwoławczy |
Nie przewiduje się trybu odwoławczego, gdyż jest to czynność o charakterze cywilno-prawnym i dochodzi do skutku w wyniku złożenia oświadczenia woli przed notariuszem |
Pozostałe Informacje |
W przypadku nierównej wartości zamienianych nieruchomości stosuje się dopłatę, której wysokość jest równa różnicy wartości zamienianych nieruchomości. |