Karta Usługi |
ZALEGŁOŚCI PODATKOWE – PODATEK ROLNY, LEŚNY I OD NIERUCHOMOŚCI |
Podstawa prawna |
|
Komórka odpowiedzialna |
Referat Podatków w Wydziale Finansów Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej. |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Iwona Wyczawska-Kiwak – kierownik, Justyna Mytych – inspektor, Joanna Magda – inspektor w zastępstwie, Paulina Rusin- pomoc administracyjna II piętro Urzędu Miejskiego, pokój nr 30, Nr tel. 17 – 2271 333 wew. 341, 361 |
Sposób załatwienia sprawy |
Weryfikacja wniosku złożonego przez podatnika. Postępowanie podatkowe. Wydanie decyzji w sprawie odroczenia, rozłożenia na raty, umorzenia zaległości podatkowej. |
Wymagane dokumenty |
Formularz przedsiębiorcy ubiegającego się o pomoc oraz zaświadczenia de minimis o udzielonej pomocy publicznej z ostatnich trzech lat (w przypadku podatnika będącego benificjentem pomocy – art. 2 pkt. 16 ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej). |
Opłaty |
Nie pobiera się opłat. |
Termin załatwienia sprawy |
Nie później niż w ciągu miesiąca od daty wpłynięcia wniosku, a w sprawach wymagających przeprowadzenia dodatkowego postępowania wyjaśniającego w ciągu 2 miesięcy. |
Tryb odwoławczy |
Od decyzji przysługuje prawo odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu, w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji za pośrednictwem Burmistrza Kolbuszowej. Odwołanie należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miejskiego lub przesłać na adres tut. Urzędu. |
Pozostałe Informacje |
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. W przypadku niemożliwości załatwienia sprawy w ustawowym terminie tj. 1 miesiąca wnioskodawca zostanie poinformowany postanowieniem o nowym terminie załatwienia sprawy. |