Karta Usługi |
WNIOSEK O UZNANIE ZA POMNIK PRZYRODY |
Podstawa prawna |
Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o ochronie przyrody /teks jednolity Ustawa z dnia 17.05.1990 o podziale zadań i kompetencji w ustawach szczegółowych (Dz. U. z 1990r.Nr.34 poz. Z póż.zm.) Art.18 ust.2 pkt.15 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.jedn.Dz.U.z2016r.poz.446) |
Komórka odpowiedzialna |
Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Kazimierz Kret – Kierownik Referatu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej pokój nr 2, tel. (17) 2271-333 wew. 340, 503, 504 |
Sposób załatwienia sprawy |
Ustanowienie pomnika przyrody następuje w drodze uchwały Rady Miejskiej, projekt uchwały podlega uzgodnieniu z Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska w Rzeszowie |
Wymagane dokumenty |
Wniosek zawierający informacje:
|
Wymagane formularze i miejsce ich udostępnienia |
Wniosek strony |
Opłaty |
Nie dotyczy |
Termin załatwienia sprawy |
W ciągu 60 dni, z uwagi na skomplikowany charakter sprawy |
Tryb odwoławczy |
Uchwała Rady Miasta podlega zaskarżeniu, odwołanie wnosi się do Sądu Administracyjnego |
Pozostałe Informacje |
Po dokonaniu uzgodnienia projekt uchwały przekazywany jest na najbliższą sesję Rady Miasta |