10. Wydanie zaświadczeń dotyczących podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego oraz o wysokości zaległości podatkowych


Karta Usługi
Nr 10

WYDANIE ZAŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO ORAZ O WYSOKOŚCI ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH

Podstawa prawna

  • 299, art. 306e ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021r. poz. 1540 z zm.)
  • 217 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021r. poz. 735 z zm.)
  • ustawa z dnia 16 listopada 2006r o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2021 poz. 1923 z zm.)

Komórka

odpowiedzialna

Referat Podatków w Wydziale Finansów Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej.

Osoba właściwa do załatwienia sprawy

Iwona Wyczawska-Kiwak – kierownik,

Justyna Mytych- inspektor,
Joanna Magda – inspektor w zastępstwie,

Paulina Rusin- pomoc administracyjna,

Katarzyna Wcisło- pomoc administracyjna

II piętro Urzędu Miejskiego, pokój nr 30, Nr tel. 17 – 2271 333 wew. 341, 361

Sposób załatwienia sprawy

Weryfikacja wniosku o wydanie zaświadczenia. Wydanie zaświadczenia.

Wymagane dokumenty

Wniosek zainteresowanego.

Opłaty

Opłata skarbowa:

  • 21,00 zł za wydanie zaświadczenia o niezaleganiu w podatkach lub stwierdzające stan zaległości
  • 17,00 zł pozostałe zaświadczenia, oprócz zwolnionych ustawowo.

Opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Miejskiego lub na rachunek tut. Urzędu.

Termin załatwienia sprawy 

Załatwienie sprawy - do 7 dni od daty wpłynięcia wniosku.

Tryb odwoławczy

Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Burmistrza Kolbuszowej w terminie 14 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie.

Pozostałe Informacje

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Monitor Polski

Elektroniczny Dziennik Urzędowy

Dziennik ustaw

ePUAP

  • Data aktualizacji: 2024-11-22 13:37
  • |
  • Licznik odwiedzin: 15 433 003