Karta Usługi |
WYDANIE ZAŚWIADCZEŃ DOTYCZĄCYCH PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI, ROLNEGO, LEŚNEGO ORAZ O WYSOKOŚCI ZALEGŁOŚCI PODATKOWYCH |
Podstawa prawna |
|
Komórka odpowiedzialna |
Referat Podatków w Wydziale Finansów Urzędu Miejskiego w Kolbuszowej. |
Osoba właściwa do załatwienia sprawy |
Iwona Wyczawska-Kiwak – kierownik, Justyna Mytych- inspektor, Paulina Rusin- pomoc administracyjna, Katarzyna Wcisło- pomoc administracyjna II piętro Urzędu Miejskiego, pokój nr 30, Nr tel. 17 – 2271 333 wew. 341, 361 |
Sposób załatwienia sprawy |
Weryfikacja wniosku o wydanie zaświadczenia. Wydanie zaświadczenia. |
Wymagane dokumenty |
Wniosek zainteresowanego. |
Opłaty |
Opłata skarbowa:
Opłatę skarbową można uiścić w kasie Urzędu Miejskiego lub na rachunek tut. Urzędu. |
Termin załatwienia sprawy |
Załatwienie sprawy - do 7 dni od daty wpłynięcia wniosku. |
Tryb odwoławczy |
Zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Tarnobrzegu za pośrednictwem Burmistrza Kolbuszowej w terminie 14 dni od dnia doręczenia postanowienia stronie. |
Pozostałe Informacje |
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia. |